پارکت

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

پارکت چیست؟

 

هنگامی که مراحل ساخت ویا بازسازی یک خانه رو به اتمام است مسلما افراد به این فکر می افتند که کفپوش مناسبی را برای منزلشان انتخاب کنند ،از این رو به سراغ انواع مختلف کفپوش می روند تا بتوانند بهترین آن هارا انتخاب کنند.

یکی از انواع کفپوش که از گذشته تاکنون طرفداران ویژه ی خود را داشته وبه خصوص درگذشته در اروپا بسیار کاربرد داشته است ،پارکت است ؛پارکت ساخته شده از قطعات مختلف است که به وسیله ی چسب های مخصوص بر روی زمین چسبانده می شوند وسپس با وسایل مخصوصی آن هارا سایش می دهند وپس از آن با لاک های مخصوص کلیه ی سطوح را براق می کنند.

پارکت ها در دونوع تولید می شوند که یک مدل آن همان پارکت های چوبی هستند که در سطر های بالاتر در رابطه با آن ها صحبت کردیم ونوع دیگر آن پارکت لمینت است که از مخلوطی از چندماده که یکی از آن ها چوب است ساخته می شود وبرای اتصال آن ها به زمین دیگر نیازی نیست از چسب استفاده کنیم وبه صورت نروماده قطعات مختلف به یکدیگر چفت می شوند.

 

پارکت بهتر است ویا سرامیک؟

هنگامی که شما به مطب دکتر هم مراجعه می کنید ،داروهایی که برایتان تجویز می کند مسلما هم عوارضی دارد هم فوایدی ،اما حسن دارو به این است که فوایدش بیشتر از مضراتش باشد ،پس این یک موضوع کاملا عادی است که هرچیزی هم معایب زیادی داشته باشد وهم فواید زیادی اما باید یک ، دو دوتا چهارتا کنیم تا متوجه بشویم نیمه پر لیوان فواید است ویا مضرات وسپس بتوانیم در رابطه با آن موضوع نتیجه گیری کنیم.

سوال اصلی ما این است که برای انتخاب کفپوش مناسب بهتر است از پارکت استفاده کنیم ویا از سرامیک ؟ انتخاب یکی از این موارد کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد ،پارکت های چوبی معمولا طرح ها متنوعی ندارند واگر به دنبال کفپوشی ساده با سطحی متعادل با دمای محیط وبرگرفته از طبیعت هستید ،بهتر است از کفپوش های چوبی استفاده کنید ،اما اگر به دنبال طرح های متنوع تر بودید می توانید از پارکت لمینت استفاده کنید که در سال های اخیر جایگاه بسیار خوبی درجهان پیدا کرده اند.

سرامیک ها نیز معمولا تنوع بسیار زیادی دارند وحتی در برخی مواقع می توانید به صورت سفارشی آن هارا تهیه کنید ،اما آن ها هم آسیب پذیر هستند وهم چنین معمولا با دمای محیط خیلی در تعدل نیستند ومعمولا دمای پایین تری دارند که در فصل های سرد سال لذت چندانی ندارد بر روی آن ها راه بروید.

 

 

از کجا می توانیم پارکت تهیه کنیم؟

خیلی از افراد هنگامی که به مرحله انتخاب کفپوش مناسب برای منزل خود می رسند ،اگر انتخابشان پارکت باشد ،معمولا نمی دانند باید به کجا مراجعه کنند ،چراکه این نوع کفپوش ها مانند سرامیک نیستند که به وفور در هر فروشگاه دکوراسیون ساختمانی وجود داشته باشد واگر هم وجود داشته باشد معمولا کیفیت بسیار خوبی ندارد ،باید به این موضوع نیز دقت شود که اگر نصاب از پارکت ویا چسب خوبی استفاده نکند باید تا مدت ها با سروصدای پارکت ها در منزل بسازید .

 

در نهایت اگر به دنبال یک موسسه ارائه دکوراسیون داخلی منزل بودید ،می توانید با تماس با شماره زیر از راهنمایی های متخصصین موسسه ذکر شده استفاده کنید ودر نهایت کفپوش مناسبتان را انتخاب کنید. 02144288700

پارکت...
ما را در سایت پارکت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ronia3 بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت: 21:08